Despre noi
Descriere Gallprint
În urma diversificării oportunităţilor economice pentru micii întreprinzători, ca urmare a căderii regimului comunist, în 1992 actualii acţionari ai GALLPRINT SRL au hotărât înfiinţarea unei firme cu o activitate destul de „la modă” în acele vremuri şi anume o firmă de prestări servicii.
Iniţiativa privată în domeniul prestărilor de servicii a fost binevenită atât consumatorilor finali, care au putut beneficia de pe urma dezvoltării acestuia, cât şi întreprinzătorilor din acest domeniu relativ puţin exploatat în România şi cu un potenţial enorm atât în ţară cât şi în întreaga lume .
Acţionarii GALLPRINT au luat în considerare exact aceste premise la înfiinţarea firmei. Pornirea firmei în 1992, când multe companii îşi căutau identitatea, precum şi existenţa pieţei relativ lipsite de concurenţă în acest domeniu a permis dezvoltarea rapidă a afacerii.
Astfel, ca primă ramură a afacerii s-a dezvoltat tipărirea de cărţi de vizită precum şi a altor tipărituri. S-a început cu acest domeniu pentru că necesita investiţii reduse în ceea ce priveşte utilajele iar cererea pentru acest produs era în creştere, datorită dezvoltării firmelor private care aveau nevoie de aceste cărţi de vizită pentru a se identifica.
La scurt timp a fost iniţiată activitatea de confecţionare de ştampile, la început doar preluarea de comenzi şi executarea de către alţi producători, însă la scurt timp după ce s-au procurat utilajele s-a trecut la producţia proprie. După ce s-a testat piaţa în Timişoara, la magazinul Bega, firma s-a extins în Arad, unde a înregistrat acelaşi succes. În aceste condiţii, deschiderea mai multor puncte de lucru în Bucureşti in centrele comerciale, a fost practic reacţia normală a impactului pe care l-a avut firma în Timişoara şi Arad. Astfel numărul magazinelor a crescut în aceste trei centre. S-a optat pentru o focalizare pe aceste trei oraşe pentru a realiza un control mai eficient al punctelor de lucru.
Din anul 1994 se introduce încă un set de activităţi în profilul firmei şi anume copierea de chei şi reparaţiile de încălţăminte, ramuri de activitate, care au suferit mai multe modificari.
La copiere chei, odată cu modernizarea autoturismelor, au apărut cheile cu CIP, iar la intrare în bloc, cartelele de intrare (TAG-uri). Am achiziționat mașini de copiat chei performante pentru a putea deservi clienții.
Comercializarea obiectelor de cadou si împachetarea lor, următorul domeniu de activitate, a fost înființat tot în anul 1994, an în care firma a avut o dezvoltare explozivă. Necesitatea de a oferi un cadou unei persoane, a existat și va exista, iar pe acest considerent obiectele cadou comercializate sunt tot timpul în schimbare.
În condiţiile unei concurenţe tot mai puternice cu noi şi noi firme care au apărut în domeniul ştampilelor, precum şi ca urmare a înfiinţării reprezentanţei Colop România, firma a optat pentru o dezvoltare cu o nouă ramură a domeniului de activitate pentru a compensa scăderea cifrei de afaceri la ştampile şi anume prin introducerea in anul 1998 a serviciilor de gravura şi a comercializării cupelor şi medaliilor care se putea asocia cu acest domeniu.
Ca urmare a tendinţei permanente firmei de a-şi extinde domeniile de activitate, GALLPRINT introduce o altă ramură în 1999 şi anume înrămatul, pentru a realiza cu succes obiectivul declarat al firmei de a oferi servicii complete clienţilor care apelează la punctele sale de lucru.
Personalizarea diverselor obiecte a devenit o modă. Din 2008 am achiziționat aparatura necesară pentru dezvoltarea acestui domeniu. Se pot personaliza, tricouri, perne, căni, mousepad-uri, plachete, brelocuri, etc. Un obiect personalizat poate fi un cadou foarte frumos.
Sintetizând activitatea firmei, putem spune că în ciuda condiţiilor dificile de pe piaţa românească, GALLPRINT a reuşit să se mențină, să se dezvolte, să producă profit şi în același timp să ofere clienţilor săi servicii complete, de calitate.